29 Nisan 2013 Pazartesi

Huzur dolu bir köy - Pinggau Seyahat Notları

27 Nisan Cumartesi günü Pinggau'da (Avusturya'da bir köy) tuvaletinin penceresinden görünen manzaranın böyle olduğu bir çatı dairesinde misafirdim. Organik lezzetlerin, beyaz şarabın ve bu inanılmaz atmosferin tadını sonuna kadar çıkardım ;)






 
















 
Sonrada da babamın köyünü düşünüp hem güldüm hem üzüldüm... 
 
İyi haftalar :)
 
 
Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)
 
Bu post da ilgini çekebilir ;) 


2 yorum:

  1. bayıldımmm yaa kartpostal gibi canımm harika bir yerr inşallah bir gün gidip görmek nasip olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım, benim de görmek istediğim o kadar çok yer var ki... Ama burası bana inanılmaz huzur verdi, doğa ve doğaya saygılı insanlar...

      Sil